Czym do pracy za granicę?

tylko dość komfortowe, ale przede wszystkim opłacalne. Transport busem jest bowiem bardzo tani, jeśli przeliczmy koszty związane z podróżą na jednego pasażera. Nic więc dziwnego, że to właśnie busy są najchętniej wybieranymi środk

Czym do pracy za granicę?

Pracownicze środki transportu ? dlaczego warto wybrać bus?

Busy to dość niewielkie pojazdy, mogące pomieścić maksymalnie około dwudziestu pasażerów. Takie środki transportu są nie tylko dość komfortowe, ale przede wszystkim opłacalne. Transport busem jest bowiem bardzo tani, jeśli przeliczmy koszty związane z podróżą na jednego pasażera. Nic więc dziwnego, że to właśnie busy są najchętniej wybieranymi środkami transportu służącymi do przewozu pracowników do zagranicznych zajęć. W takich przypadkach koszt podróży musi zostać zminimalizowany tak, aby zysk dla jednego pracownika z takiej wyprawy był jak największy, gdyż jak wiadomo Polacy za granicą często podejmują się wykonywania wielu naprawdę ciężkich zadań.


Historia konstrukcji autobusu

Poprzednikami autobusów w drogowym transporcie pasażerskim były dyliżanse i omnibusy ciągnięte przez konie. W niektórych krajach (Wielka Brytania i Francja) już w XIX wieku rozpowszechniły się także omnibusy o napędzie parowym, jednak konieczność wożenia dużych masowo i objętościowo zapasów wody oraz paliwa nie sprzyjały rozwojowi konstrukcji tych pojazdów. W Anglii w 1865 rozwój parowych omnibusów zablokowała tzw. ustawa o czerwonej fladze (Red Flag Act), praktycznie zakazująca ich używania.

Wynalezienie silnika spalinowego pod koniec XIX wieku umożliwiło powstanie omnibusów spalinowych ? czyli autobusów (auto ? sam, bus ? końcówka łacińskiego przypadku ze słowa omnibus = dla wszystkich, dosłownie ? wszystkim). Pierwsze konstrukcje (pierwotna nazwa Automobil-Omnibus, następnie Auto-Omnibus) powstały w firmie Benz na początku jej istnienia i w 1895 roku podjęły komunikację w Niemczech. Pierwsze autobusy powstawały przez zabudowę kabiny pasażerskiej na podwoziu samochodu ciężarowego i były napędzane silnikami o zapłonie iskrowym. Trzecia ? po fabrykach Daimlera i Benza ? niemiecka fabryka pojazdów silnikowych, Stoewer w Szczecinie była pierwszą fabryką autobusów4 sensu stricto. Produkcję rozpoczęto tam w latach 1899?1900. Wykonywano wtedy m.in. podwozia na eksport, karosowane w miejscu dostarczenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Autobus#Historia_konstrukcji


Najlepszy dla pracowników środek transportu

Jedną z najbardziej licznych grup pasażerów, korzystający z transportu busem niemalże każdego dnia, są pracownicy udający się do pracy za granice naszego kraju. Przejazdy busem na dalekie odległości są dość komfortowe, oczywiście w zależności od stanu technicznego pojazdu, ale przede wszystkim dość opłacalne dla kieszeni osoby, która udaje się do pracy za granicę. Bardzo często takie wyjazdy są zorganizowane przez firmę zapewniającą zatrudnienie chętnym w takich krajach, jak Niemcy, Francja czy kraje skandynawskie. Trzeba przyznać, że zainteresowanie tego rodzaju ofertami jest naprawdę olbrzymie. Wielu pracowników udających się od lat w określone miejsce pracy za granicą samodzielnie organizuje taki transport również przy wykorzystaniu firm transportowych.



© 2019 http://zarzadzanie.szczecin.pl/